tisdag 18 mars 2014

6 år och fler länder ....



Phuu! Tack för idag ......


När jag kom hem fick jag googla på rastvakt ! Kanske en rastvakt ska stå och iakta det som händer på skolgården, ha ögon både fram och bak för att inte missa ev. orättvisor, fula ord eller barn som knuffar varandra.... ?! Eller ska en rastvakt vara "en av barnen" för att lättare förstå vad som pågår på skolgården? Jag tror att om och när saker händer så händer det nog inte framför där rastvakten står mitt på skolgården utan istället där rastvakten kanske gömmer sig när den leker vinken:-) .....
Kull lekte vi också men sedan var både mat och lunch slut och jag gick hem!


Vår busiga, charmiga, speciella, matglada, godisälskande, Ipad proffsiga, luriga, snälla och bästa granne Adrian fyller idag 6 år så självklart blev det lite kalas :-) !!!




Vi blev bjudna på både mat och tårta och kvällen avslutades med att fyra barn sprang blöta runt i lägenheten och fick gå nakna "ner" och lägga sig i sängen för att sova:-O efter ett bad "där uppe" ...

Just nu läser flera länder min blogg. Så himla kul! Vilka är ni? Vad gör ni? Hur har ni hittat hit? Snälla jag skulle bli glad om du vill skriva några rader och berätta! Jag är supernyfiken! Så klart .....



KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar