onsdag 14 november 2012

Vänner och "mera mål ...."



Det känns lite snopet att bara ses en kort stund och sedan "tas de ifrån" en igen massa månader!! Fy. Jag skulle kunna bo i ett stort hus med alla mina vänner nära JÄMT! Jag har massa kompisar här i Stockholm som jag umgås med hela året utom juni-augusti och december (känns det som...) umgås jag med mina vänner uppe i Hudiksvall. Det är rätt konstigt för den perioden pratar jag knappt med de vänner jag har här i Stockholm!!? Det bara blir så ....

I dag fick jag och Ingela några timmar tillsammans. Först en fika ute på stan (så vi fick prata ostört....hihi)
Sedan gick vi hem till mig en stund. Det blev lite pizza sedan dagen och ett glas rödvin:-) Sedan lämnade hon oss igen:-(       "att det inte kommit en symbol för tår än" ..... kommer säkert snart :-) eller finns det ..?


Nu kollar jag på fotboll i min ensamhet, rätt skönt faktiskt! Barnen sover sedan 20.00 och Alban e på matchen.
Nu hoppas vi på ett par mål till, Hejja Hejja !!

Kraaam

2 kommentarer: