måndag 19 november 2012

Alvedon och Frissan ?



I dag är jag lycklig att jag inte är en "HAN" . Då hade jag varit sängliggande hela dagen och vilat, tagit igen mig och bara fått bli frisk...
Jag försökte få Julia att stanna hemma och mysa idag och titta på film och bara vara, men aldrig. Jag är inte sjuk, jag vill på förskolan!! Ok, jag har varit standby ifall att, men än har ingen ringt. Hon är förkyld men ingen feber så jag gick dit med henne i morse.
Sedan iväg på skolan för några ärende. Och råkade gå förbi min frissa och höra om hon hade någon tid nästa vecka. Det hade hon tyvärr inte. Men hon hade en tid NU !


...... Oj - så där blev jag sittande till NU .... Sedan Apotektet och nu till förskolan och hämta. Vad dagen gick fort! Pannkaka sedan igår har jag fått i mig med massa sylt och grädde:-) Och två nya Alvedon och tvättmaskinen går som vanligt här hemma.


Hörs senare







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar