tisdag 6 november 2012

Bloggmiddag och Stort Tack !!


Trevlig kväll i mycket trevligt sällskap och många skratt. Det är så härligt att skratta så magen värker. Det händer alldeles för sällan!


Träffade väldigt många nya ansikten, vilket alltid e skoj!
Ett extra stort tack till Eva Svedmarker & Anna Karlsson (Och så klart alla sponsorer) som gjort denna kväll möjlig!



Här Anna, Jag och Eva. Tänk att denna snygga tjej till höger är mormor och själv har 6 barn !!! Hennes barn barn var självklart på plats och var den yngsta i kväll (endast 11 veckor)


Denna lilla krabat föddes av sin 19 åriga mamma i hemmet på soffan eftersom det var fullt på Danderyds Sjukhus ......  Jag säger bara wow !

Vi åt en god middag på Restaurang Sahara där alla tjejer beställde samma sak. 10 olika små rätter att prova på. Mycket lyckat och många saker man annars inte "vågat" beställa kom in på fina små fat!



Och lite rödvin till är ju aldrig fel .... Här Annelie och Annika som även dom vann fina priser på lotteriet. Tänk att alla hade vinster på sina lotter, det e ju ovanligt:-)



Mitt nya turnummer är 99 !! Jag vann en supersnygg grön skinnväska (min nya favoritfärg som till och med är grön!) Vill du se fler snygga väskor, kanske köpa en julklapp klicka HÄR !


Fler tjejer jag aldrig träffat förut som jag numera kallade mina "vänner" ....   Kanske dom tycker annorlunda men vad gör det...! Madeleine Holmberg,  Britta Stenson, Jennie Lundin var bara några av personerna i detta härliga gäng.






Sist men absolut inte minst vill jag tacka samtliga företag som skänkt massa underbara saker till oss alla!






Tack Alla för ikväll och GodNatt!!

6 kommentarer:

  1. Kul å se dig snygging!!!!! Hoppas vi sed snart igen!!! Kramat

    SvaraRadera
  2. Helt underbart att du kom med och förgyllde våran kväll <3
    Tack <3

    SvaraRadera
  3. Ja vilken fin och trevlig kväll vi fick :)
    Och alla vinster och goodiebags :) Helt underbart.
    Och så snygg väska du vann. Kram

    SvaraRadera
  4. Verkligen supersnygg väska du kammade hem!! Kul att träffa ännu en Hudikbo i denna stora stad :)

    SvaraRadera
  5. Tack för härligt sällskap! Klart du får kalla mig vän! kram

    SvaraRadera
  6. Jättekul att du kom! Här har det varit fullt upp, har inte hunnit läsa vad alla skrivit men ikväll har jag kört ett race och det känns som alla var positiva till middagen.

    Hoppas du kommer om det blir en nästa gång också.

    Vilken superfin korvkiosk du fixade till Julia. Hoppas kalaset går bra imorgon.

    kram

    SvaraRadera