torsdag 1 november 2012

Julklapparna e klara ,,,,,


Vågade jag lämna Julia på dagis med dessa fröknar idag???


Det skulle bli fest och de som ville fick klä ut sig. Det var några med prinsessklänningar, några var häxor, någon stålmannen, en och annan var spöke. Några valde att inte vara något alls. Så här såg Julia ut när vi gick hemifrån: Hon ville ju så klart låna Janes spindlar att ha i håret och vi passade på nu när hon inte e hemma ....


Efter lämning träffade jag upp en kompis på Vetekatten som är ett mysigt fik på Kungsgatan. Proppfullt med folk men väldigt trevligt!
Ulrika och jag kom på att det är mer än 3 år sedan vi sågs sist ...... Hur är det möjligt!? Så vi hade massa att prata om så klart!!



När Ulrika skulle vidare till frissan passade jag på att gå in i en leksaksaffär som jag jag gick förbi på vägen hem...  Jag hatar att vara ute i sista sekund så nu är allt klart. Alla Julklappar är inhandlade, skönt !!


"SKÄMT" Men till Julias kalas är allt fixat! Present, Servetter, Balonger, Skönt. Bara en sak kvar och det ska köpas på IKEA .... En diskbänk/kök som hon så gärna vill ha ....

Nu ska jag sätta mig skönt i soffan, ta en kopp kaffe och plugga en timme innan jag ska iväg och hämta igen,,,

Stor Kraaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar