onsdag 7 november 2012

Vad gör man inte ... ??



Jag borde ha pluggat idag, men kunde av någon anledning inte koncentrera mig så det får bli en annan dag. Ingen idé att läsa, läsa om och ändå inte riktigt veta vad man läser ....

Gjorde istället något annat! Julia önskar sig en sak mer än något annat när hon fyller år på fredag, nämligen en korvkiosk ... och var och hur hittar man en sån? Vi har nämligen köpt ett fint "minikök" till henne på Ikea så jag frågade om hon kanske menade kök ... - Näää, korvkiosk!!

Vad göra ...?? Det var ett antal korvkiosker jag besökte och frågade om jag fick köpa den, men alla svarade nej... Hi hi



Men i morgon har jag två "återbesök" och ska i alla fall få tomma ketchup o senaps "hängare" ....  så köket blir nog omgjort lite som en korv-kiosk tillslut :-)



I morgon är jag tillbaka killar, så kan vi skratta ännu mera :-) Dom tyckte det var skitkul:-) ...


Kvällens "roliga" middag bestod av Findus Fiskgratäng med vitvins- & räksås .... En timme i ugnen.. 



Kraam

6 kommentarer:

  1. Vad smart att gå och fråga efter saker i korvkioskerna! Snacka om engagerad mamma! :-)

    SvaraRadera
  2. Hahahah underbart!!
    Jag kan nästan se vår yngsta dotter Frallan med en liknande önskan :)
    Hon kan oxå få till de mest härliga önskningar man kan tänka sig :)
    Lycka till med ketchup & Senap :)

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen engagerad :) Du är rolig du och dina barn likaså;) Lycka till med korvkiosken. Kram

    SvaraRadera
  4. Kom igen, genast måste vi åstadkomma det
    hära, det är suceränt!

    Feel free to visit my weblog :: bli Tatuerare

    SvaraRadera
  5. Wonderful site. Plenty of helpful information here.
    I am sending it to a few buddies ans additionally sharing in delicious.

    And obviously, thanks on your effort!

    Feel free to surf to my web blog: äta i prag

    SvaraRadera
  6. Kanon, prima skrivet, jag gillar det här!

    Here is my blog post; Silverax Klimkteriet

    SvaraRadera