torsdag 15 november 2012

Tomtar och massa tjejer ....



Haft ett morgonmöte på skolan. Inte ens druckit någon latte idag så än kan inte dagen börja på riktigt! Är det något jag måste ha innan jag "kör igång" är det just kaffe/latte!! Funkar inte annars. Får till och med ont i huvudet ....

Massa att fixa med idag! Ska börja städa (i alla fall "fuskstäda") och det betyder dammsuga, plocka undan alla ytterkläder i hallen (hur kommer det sig att det alltid hänger 10-tal jackor där) när alla ändå bara använder en var??
Jag ska städa badrum och sedan springa iväg på Systemet!

I kväll får jag besök av massa tjejer och min vän Annelie som ska ha ett homeparty för oss... medan vi dricker glögg och myser! Kika in HÄR får du se alla fina saker från Living and room! Mycket av detta kommer hon ha med sig, spännande !! Älskar Julsaker och änglar samt hjärtan!!!








Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar