måndag 5 november 2012

Säng och Underkläder


Hej
Att man alltid ska behöva vänta....  Jag är imulsiv och gillar när saker händer typ NU och har jag bokat något som blir avbokat kan jag bli väldigt fundersam och ledsen. Men.... vi bokade ju!? Tycker allt för mycket bokas av, blev ändrat det vi sa och förseningar, något jag inte gillar !!
Sagt e sagt och det ska mycket till att jag avbokar något jag bokat in!! Inte lite halsont i allfall. Det skulle i såfall vara magsjuka .... Som alla pratar om nu. Hörde att det mest sökta ordet på internet nu är KRÄKSJUKA. Brrr! Inge roligt ord...

Jag har ringt och frågat vart våra nya sängar tagit vägen. Säger man att man ska ha dom efter 5 veckor och det gått 7 veckor då är det väl dax att ringa och höra vad som blivit fel !?
-Nää inget fel alls. Det tog bara lite längre tid än det brukar..... Jaså ?! När får vi dom då?! Han skulle kolla upp och återkomma snart. 
Den längsta snart jag varit med om. Än har han inte ringt. Det har ändå gått fyra timmar .... Hmmm

Så här hoppas jag de kommer se ut när de kommer /men tror att fägen är mörk grå och inte beige (så länge sen så jag kommer knappt ihåg ...) OCH jag hoppas den e lika skön som den ser ut! Och jag hoppas alla håller sig på sin sida eftersom min sida är anpassad för mig :-) hi hi





I dag var jag och provade ut underkläder i den butik vi var inbjudna till för någon vecka sedan....  Vi fick gå dit och prova ut rätt storlek på de vi skulle få. Jag hoppas nu de håller tiden.. De ska komma senast v 46, vi får väl se ......
Så du blir snygg till jul sa tjejen som jobbade där!? Nja inte för de´sa jag, det är inte ofta någon ser en  längre ... hi hi MEN att känna sig fin under är väl det viktigaste !? Känslan och att veta OM någon sliter av en kläderna så har man i allfall inte de stora, urtvättade trosorna med några trådar som hänger på sig:-) ...
"Det sista som överger oss e hoppet" Ha Ha





Måste bara visa vad jag gick förbi när jag hämtade Julia idag på förskolan. Snacka om att synas, =bra marknadsföring! Alla barn skriker ju : TITTA, vi går dit !

 
En korvkiosk:-) på Östermalm. Nu ska jag hämta Jane som är på dansskolan!

Hej så länge







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar