onsdag 21 november 2012

Idyll Interiör och tandläkaren ...


Vi har varit hos tandläkaren och det gick bra. Hur kan man längta till att gå till tandläkaren !?


När jag var liten fick min mamma sitta nere vid mina fötter och nypa mig håååårt i foten så det gjorde ont när jag var hos tandläkaren..


I kväll har jag varit och träffat tre andra tjejer som läser samma kurs som mig. Vi började prata om kursen, starten och efter ett par timmar hade vi stora mål och vi planerade att starta eget:-) trycka visitkort mm.  Det gäller att ha ett mål/ en dröm ,,,

När jag kom hem var barnen trötta och sover nu sedan en lång stund tillbaka. Det känns som alla blir tröttare den här årstiden .. Jag skulle kunna lägga mig NU, före 21 ....

Nu har jag varit in och kikat på DETTA - allt från Idyll Interiör, och letat lite fynd, kolla in dessa snygga skor!!

                                                         Och kanske en snygg svart kappa till ....


Jag är också ute efter en svart snygg topp med glitter (fortfarande...) fick ingen när jag fyllde år... då är nätet perfekt!


Kraam








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar