söndag 18 november 2012

Regnar och ont i huvudet ...



Det är söndag. Klockan ringde strax efter 07.00 eftersom vi trodde det var måndag .... ??!
Mitt huvud känns tungt, trodde för ett tag att det var kaffet jag saknade. Men efter ett par koppar på dansskolan insåg jag att det inte alls var så.
Mina ögon svider och jag känner att något inte är rätt i kroppen. Nacken känns öm och sådär lagomt seg idag ....

Det kommer bli bättre! Jag vet det. Bara det får bli en ny dag. Jag tror det kan bero på att jag sover väldigt dåligt. Jag vet att jag borde slappna av men hur mycket jag än vet och vill går det inte. Jag ligger och lyssnar om Julia vaknar eller ropar från sitt egna rum. I mitt nästa liv är jag säker på att jag blir ett höns (hönsmamma....) Hihi



Ute småregnar det. Tjejerna leker och en kompis är här och vi får se om vi hittar på något eller förhoppningsvis räcker det med att stanna inne och mysa!!!


Kraam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar