måndag 19 november 2012

Lotta och inte mycket till...



Vi har legat på ett dubbeltäcke på vardagsrumsgolvet och kollat på några bra filmer; av och till ... ätit på täcket och vilat och pratat.



Tänk att när man frågar saker får man nästan aldrig veta något. Men när man "bara är" nära, lyhörd och ligger och småmyser får man reda på massa .... Jag hittar inget bra ordspråk, men liksom motsvarande till:
Barn gör inte som man säger, de gör som "man" gör :-) ...





Och efteråt är det många fraser som är roliga att härma, till exempel: Inte för dig va´ Snorunge ...
och massa annat  ...

Jag känner mig liiite bättre i min kropp, nacke, ögon. Kan ha att göra med att jag känner mig lite fräschare i håret och det gör ju en del.. Nu behövs en dusch och sedan ännu en tidig kväll så KANSKE det går över :-) men först ska matsäck fixas till i morgon! Sov Gott








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar