torsdag 22 november 2012

Mingel och Mathem.se



Jag har hittat en ny favoritsida med massa bra recept, massa julgodis och allt annat man kan tänka sig!!
Spana in MatHem.se ! Jag ska absolut prova göra knäck & ischoklad 



Sedan läste jag i en tidning om språk, vi talar alla olika språk ?! bebisar, barn, ungdomar, vuxna, pensionärer .....

Här är lite fraser ur dagens "ungdomsspråk:-)"



När jag var i den åldern tror jag det var sjörövarspråket som gällde :-) de händer grejer .... hi hi


I kväll hade jag gärna velat gå till Johanna Engberg och kika i hennes fina butik då hon ska ha en mysig tillställning för bloggmammor, men tyvärr kan jag inte gå-.....  Jag brukar träffa på Johanna lite då och då eftersom vårt dagis och hem ligger i närheten av hennes butik. En trevlig, driven, ensamstående, duktig tjej och mamma i sina bästa år! Här har Johanna på sig en klänning som säkert finns i hennes butik, Snygg !!!



Jag får istället gå in och spana in hennes fina hemsida, som du också kan göra HÄR 
medan de andra får träffas, mingla och dricka vin:-) ... Så är livet, orättvist!




Snart kommer mina bästa hem, jag längtar!
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar