söndag 14 oktober 2012

Zlatan o några tjejer ...


Det blev en liten sväng ute på stan igår kväll, Ett stort gäng tjejer blev det! Så mysigt. Ett ställe jag inte varit på innan som ligger på Norrlandsgatan, Pontus. Vi valde detta även fast vi visste att Zlatan hängde på Restaurant Italiano Papa :-)  ,,,


                                                          God mat & vin men framförallt trevligt sällskap!
                                            Här Sara, Jag, Annelie, Terece, Ankie, Tanja och Petra


I dag är det söndag så dans och mys väntas som vanligt. Barnen, jag och Sam blir det. Sam är för dom som inte hängt med i min blogg så länge ingen familjemedlem eller en inneboende utan min "nygamla" mobil som är av märket Samsung. Vi var ovänner länge, men nu är vi kompisar:-) nästan alltid ....

Stor KRam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar