onsdag 24 oktober 2012

Det blir nog bra!



Jag har sprungit runt halva stan känns det som. Fram och tillbaka....



Dagis, Skolan med vaktmästaren, Bytt klänningar, fixat inför imorgon och NU ska jag hoppa in en sväng i duschen. Klockan 15.00 vill båda barnen bli hämtad idag. Samtidigt, men på olika ställen .... Och jag e ensam! + att min plan för kvällen inte blev som det var tänkt. Så nu måste jag i sista sekund leta någon barnvakt:-) Den som ändå hade en mormor o morfar eller farmor o farfar nära!!!!

Fick ett sms att tilltänkt barnvakt (eller rättare sagt engelska tjejen som jag kallar henne) som är här 1,5 timme varje onsdag och pratar engelska .... är sjuk. Det visste hon väl i morse?! Inte bara några timmar innan hon skulle komma, eller ?!

Se positivt, det blir nog bra! Det ordnar sig bara jag får i mig lite mat, får duscha innan jag springer vidare:-)
Stor kraaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar