onsdag 31 oktober 2012

Ont i huvudet och massa go-bilder:-)!


I dag lyser solen och det är en kall dag här i Stockholm. Mitt huvud värker av någon anledning ....  Jag tar ett par Alvedon så brukar det försvinna! Utanför mitt fönster sitter en bostadslös dam och spelar på sitt dragspel som vanligt och de dagar man inte är på topp kan det kännas jobbigt med detta spelande. Hon vill gärna ha pengar. Jag har gett henne macka, bulle, godis och lite annat några gånger, men några pengar får hon inte. Hon sitter nära Systembolaget och vad gör hon med de pengar hon får under dagen tro ..... Inte tror jag hon köper mat i alla fall ... För då skulle hon självklart få några kronor varje gång man går förbi!


Här hemma är lite svårt att koncentrera sig på plugget idag. Rörgubbar, elektriker och några "pollacker" (stavas det så?) springer runt. Vi håller på att byta ut vårat mysiga badkar som inte längre funkar ...

Jag försöker samtidigt få ihop alla inbjudningskort till Julias kalas som vi ska ha nästa helg då hon fyller 4 år .... REDAN! Fy, kan inte tiden bara stanna en liiiiiten stund. Det är så mycket lättare nu och fortfarande mysigt men det är något särskilt med bebisar!?



ÅÅÅ vad Jane e saknad! Hon har det så roligt och då går det ju lite bättre att vara ifrån henne... Just nu är en riktigt ret och skvaller, gnäll-period dom emellan så det är nog supernyttigt att de får vara ifrån varandra ett tag:-)!





Deras mysiga knubbiga lår, goa doft, gulliga gurgel. Man kan ju bara titta och lukta och gosa huur länge som helst.


Kram så länge

2 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen underbart med bäbis! Jag njuter av fulla drag just nu. Det känns lite tungt att det är sista gången faktiskt.. Dom är väldigt söta era två! Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vilken söt bebis:-) Och storasyster! Filippa är också borta på höstlov, hos farmor, och mycket saknad av Gustaf. Men jag tror som du att det är nyttigt att längta lite också;-) Kram!

    SvaraRadera