onsdag 3 oktober 2012

Plugg och en dröm ...



Träningsvärk ........ men,
Solen skiner plötsligt så man får titta ut flera gånger för att förstå att det är sant .... men kallt är det. runt 11 grader. Snart får overallen åka fram, gud så praktiskt! Det är Oktober. Om bara ett par veckor börjar jag min utbildning. Ska bli så spännande!! Första gången är den 22 Oktober mellan 9-18 här i Stockholm sedan blir det att plugga .... kommer jag kunna sitta hemma och läsa? eller kanske söka upp en plats där det "blir av", vi får se! Vi kommer ha föreläsningar och tentor en gång i månaden & mellan detta kommer både praktik och massa självdisciplin in:-)


I morgon är jag inbjuden till ett mingel av en vän som vågat, orkat och slitit för att lyckats med sin dröm. Ett eget klädmärke,  LIND webbutik lindstore.se går live på fredag. Spännande! Jag vet inte så mycket om detta än men imorgon kväll kommer jag veta allt och du också .....


LIND erbjuder hållbart mode till medvetna kvinnor. Kläder av hög kvalitet och i tidlös design, som är framtagna på ett hållbart sätt med socialt och miljömässigt ansvar. 


 Lycka till Karoline Lind













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar