söndag 14 oktober 2012

Modevisning på Stockholms Auktionsverk


Vi har tidigare många gånger blivit bjuden på saker hos Stockholms Auktionsverk (eftersom vi bor rätt nära) men aldrig gått... Idag var det läge eftersom bla min vän Annika skulle gå modevisning där. Många fina damer och herrar var så klart på plats:-) Jag har aldrig sett så många äldre, släta damer samtidigt:-) Även mycket modern konst, fina och mindre fina tavlor...


Denna blev min favorit, inte så fasligt dyr var den heller- Eller beror vad man jämför med kanske....



                                                                    Vad tycks om denna, se priset nedan....


Det var modevisning med många snygga modeller. Unga och gamla 
Fina stilrena kläder från Austrian Look som startades redan 1978 av Margareta Slöör som även driver rörelsen idag och har import och försäljning av kläder från Österrike, Tyskland och Italien. Butiken finns på Nybrogatan 61 i Stockholm.




Idag fick jag även en ny jacka från Hettemarks som vi visade kläder för i Köpenhamn för något år sedan. Så himla snällt! Precis vad jag behövde.




Nu ska vi sätta på pyamas, borsta tänder, läsa saga och kanske en liten sång och sedan sova, Blir en tidig kväll då barnen måste upp och gå på "sina" jobb imorgon.

Stor Kram och Tack för idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar