onsdag 17 oktober 2012

Möte & Utbildning ....


Det spöregnade i morse. Kände mig lite lurad då jag förberett för två soliga utflykter.... (det stod ju det......) Efter lämning i regnkläder och gummistövlar kommer solen plötsligt fram och det ser underbart härligt ut... Hmmmm  Man kan inte ens lita på vädret:-)

Haft ett möte med Eva på förskolan på morgonen och det gick bra som tur var. Bra kompis, glad, positiv och slåss inte. Vad en förälder vill höra! Sedan behöver man inte nämna de mindre bra sakerna, utan det gäller bara att jobba på dom lite... Hi Hi  (om de nu finns några:-)



Om 10 min ett nytt möte med fina, kloka Susanne! Och vet du vad ..... Snart smäller det: På måndag börjar jag min utbildning. Lite pirrigt känns det, men ska bli så roligt !!! Jag ska bli Stress&arbetsterapeut:-)

KRam så syns vi senare




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar