onsdag 24 oktober 2012

Romantiskt nattlinne ...


En kort, intensiv och mysig timme i trevligt sällskap! Butiken ligger runt hörnet och jag har inte ens sett den!? Fy, jag e verkligen inte uppmärksam ..... Nu vet jag var jag kan gå och köpa underkläder i fortsättningen. Till och med kan man boka personlig shopping så man får exakt rätt storlek och form på de kläder man vill köpa:-)




Ägarna (Peter och Ida)  till butiken Feminint som ligger på Sibyllegatan 14. Värt ett besök, inte bara super fina underkläder utan även doftljus, tvålar, oljor, doftpåsar, söta necessärer och mycket mera!






Annika och jag försökte tränga oss och ta lite bilder men det var inte det lättaste. Butiken e inte stor.. men ändå massa saker, i två plan dessutom.


På väg hem fick vi en fin goodiebag med lite smått o gått:-) ....  trosor som "håller in"  handkräm, chokladkaka (som snart e slut) och ett romantiskt nattlinne som jag ska använda inatt då jag kryper ner mellan mina två prinsessor:-)




Hemma hade det gått så bra och det var nästan så det inte blev roligt när mamma kom hem igen.... och vi kommer absolut att träffa Jennelie flera gånger!!




                                                                               Sov Gott och Tack för idag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar