torsdag 18 oktober 2012

Gynmottagning och frisk luft !


Du kommer väl ihåg den här ....

Tre dagar senare ligger håret åt sidan av sig själv ..... har till och med fått lite lockar :-) ha ha
Idag är ett måste tvätta håret!

Det gick bra hos Mama Mia: Tog tyvärr inga bilder .......  men det gör mig inget att gå dit och "bresa på benen längre".. Annat var det "innan två barn"  man blev liksom mera van :-)
Man glömmer aldrig den känslan! Vem som helst hade kunnat komma in i rummet där jag låg och jag hade inte brytt mig:-) ....
Å, som jag brukar säga: Livet är orättvist, alla borde få uppleva den känslan! Som inte kan beskrivas utan måste upplevas ...

Idag regnar det ute igen. Nu längtar jag efter snö!! Vet, jag är nog en av väldigt få som vill ha vinter:-) men jag gillar faktiskt när det knarrar under skorna när man går, kinderna gör lite ont av kylan och frisk kall luft. Men det gäller att klä på sig och sedan att komma in efter ett par timmar ute och tända massa ljus, sätta på sig en mysdress och dricka varm oboy med skogaholmslimpa med ost:-) Längtar!
Det är väldigt många har jag hört som är deppig, hösttrött, och har tappat "livet". Mitt enda tips: GÅ UT I FRISKA LUFTEN!

Stor Kraam




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar