tisdag 30 oktober 2012

Premiär


När hjärnan fått arbetat ovanligt mycket är det skönt att komma ut även om det regnar:-)....

Efter hämtning av två busiga barn (Julia & hennes kompis Ella) gick jag hem och bakade "LCHF Pizza muffins" som såg väldigt goda ut men smakade inget vidare .... men då vet jag det´!


Jag är ute efter något enkelt att göra som man kan frysa in och ta fram som och lite "matigare", eller då man dricker lite vin och vill ha något att äta, men inte mat .... Jag provar mig fram. Dessa hade varit toppen eftersom receptet var enkelt och de "såg"goda ut;-)




I kväll ska jag bänka mig i tv-soffan och kolla in Småstadsdrottningar som har premiär på 3:an klockan 21.00.
Jag följer typ inget tv-program (förutom Solsidan) så jag hoppas detta kan bli något .....

I första programmet får vi även se många av mina närmaste vänner! Så det vore dumt att missa:-)!
Johanna Toftby, Annika Duckmark, Ankie Bagger, Terece Almering, Tanja Fylking. Skoj! Varför blir jag närvös?



image


SMÅSTADSDROTTNINGAR !!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar