måndag 15 oktober 2012

Snabbt, enkelt & Snyggt


Detta är det smartaste sättet att fixa håret när man har bara någon minut på sig .... (väldigt ofta:-)
Donut. Min köpte jag på Åhlens men de finns nog både på Kicks och HM tror jag.


Dra håret åt en sida. Sätt upp en tofs på andra sidan och sedan trä på denna runda Donut. Sen enkelt ta håret runt och fäst med en ny gummisnodd och om håret är längre snurra runt lite och fäst med hårnålar.
Snabbt, enkelt & snyggt tycker jag!






Snart ska Jane hem från skolan. Hon dansar på måndagar så vi turas om att lämna på dansskolan och idag är min tur så Jane och två kompisar ska först äta hos oss och sedan går vi iväg och dansar... Julia får även hon lite lekbesök eftersom hennes kompis Lisa kommer förbi och då får ju även jag en kompis. Hi Hi  Här en super fin bild på Lisa & Julia i parken i helgen. Kolla in vilken härlig höstdag och härliga barn! Stor Kraam

                                                                                   Julia & Lisa Brolin

2 kommentarer:

  1. Men du som har långt hår kan fixa donut-boll på ett annat sätt (jag har ju ofta donut-knut, fast jag gjorde min själv med en avklippt tubsocka! hahaha)

    titta gärna på min tutorial, där visar jag hur man kan göra på fler sätt:
    http://widget.videofy.me/ladydahmer/webtv/240790?autoPlay=true

    SvaraRadera
  2. Ha Ha avklippt tubsocka ska jag absolut testa !! Tack för tipset:-) KramK

    SvaraRadera