lördag 21 mars 2015

Underbara smycken !!


I går blev det lite annorlunda fredagsmys men alla var nöjda och glada. Vad tyckte du om Lets Dance? Var det rätt som fick lämna programmet...  Jag tyckte Nanne var värd att vara kvar ett tag till, men det fanns heller ingen annan jag tyckte skulle åka ut. Jo, kaaaanske Jenny.



På dörrarna har det börjats att stå regler. Jag kommer själv ihåg när man var liten och satt upp vad som gällde för att komma in:-)



Det är många som gör fina smycken. Om jag måste välja mellan örhängen, halsband, ringar och armband är valet lätt.
Jag älskar armband!!! Många, olika, stora, små, glittriga, färger. Spelar ingen större roll.
Jag fick upp ögonen för några månader sedan för detta märke som jag måste säga har UNDERBARA smycken!!






Det finns också superfina  ringar och örhängen! Vill du beställa eller bara kika kan du göra det HÄR !




Så här kommer jag se ut hela sommaren! Det gör så mycket och man blir ju så glad av dessa härligheter!




Snart väntar kalas nere hos våra underbara grannar! KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar