fredag 27 mars 2015

Pannkakstårta


Blev inbjuden av fröken då  Julias klass hade redovisning för lågstadiet:-) Små fjärilar i magen men det gick ju så bra! Sötnosar!!!

3:orna fick klä sig "som de ville idag" utklädd, tema eller en kändis:-)


Jane & en klasskompis ska ha tjejmiddag här hemma ikväll. 12 härliga barn ....  De kommer 17.30 och hon slutar sin engelska på skolan 16.30 och ändå tycker hon det är luuuugnt:-)

Hemmagjord pizza, och pannkakstårta står på schemat. Dukning & fix, vet inte hur hon "tänkt" att hinna ....


Jag steker och steker. Är det något jag e bra på så är det att göra pannkaka. Jag säger som "kockarna" jag tar det jag har hemma så blir det alltid bra:-)!!



Men det är ju det här med gluten och laktos och allt ....  Så dålig på det! Vi får helt enkelt göra en laktos & glutenfri;-)
Kommer inte ihåg att de orden fanns när jag var liten ..... ?



Vi får se hur den här fredagen slutar!! Fest, mysdress-mys eller Let´s Dance eller kanske somnar jag i soffan och vaknar mitt i natten av tolv tjejer som väcker mig runt midnatt ......
Man VET aldrig vad som händer och TUR är väl det !!

KRaaam






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar