torsdag 26 mars 2015

Min fina höna ..... Och att blogga !!?


Många frågar om det tar mycket tid att blogga. För mig är svaret NEJ! (OM man inte har dålig uppkoppling vill säga...) Man liksom "tänker" i bloggen typ alltid:-) Svårt att förklara! När jag sätter mig ner för att skriva vet jag redan vad jag ska skriva om.

MEN idag (för ovanlighetens skull)  har jag verkligen inte något att skriva om!!

Inget nytt att ta upp. HUR kul är det att alltid se en bild på en häst i stallet på torsdagarna??  eller en morgonpromenad innan frukost kanske?? eller att det är regn, sol eller kallt?? Sambon e i Istanbul, barnen sover sedan länge. De fick läsa högt 15 minuter var innan de somnade (önskemål till alla från skola)  och det smattrar rejält på fönsterblecket.

Sitter och tittar på min fina rosa höna ....


Sjukt söta tycker jag och finns så klart på Drömhuset i alla olika färger och storlekar. Så fina till påsk!!




Gjorde något behövligt i alla fall. Dessa påsar är från endast två skåp i köket. De mesta med bäst före datum på ett år tillbaka ...... ÄNDÅ syns det knappt i skåpet att jag gjort något!



Jag har även hittat något märkligt ... eller inte! Gråa hårstrån. Och vem bryr sig!!? Om man inte kommer på något att skriva så kan det också hända att man HAR en "backup"  med "förskrivna"  händelser som det bara är  att "smacka dit:-)" Det kan vara allt från bra citat, huskurer eller "så farligt är det att prata i mobiltelefonen" ..... Fusk?!

KRam min vän och tack för ännu en dag, ses i morgon igen. Pigg, glad och full av fredagsenergi :-)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar