måndag 2 mars 2015

Hemma igen o feber


Förlåt min frånvaro!!

Igår åkte vi tåg tillbaka till Stockholm. Nöjd efter härliga dagar!!
Vi var inte ensamma på tåget om man säger så /nästan bara barnfamiljer... Jag kunde inte låta bli att spela in ljudet i vår vagn (tyvärr får jag inte in det här. ..) ?!
Snoriga, högljudda ungar (inte mina såklart...) de var mest ovänner om plats, hörlurar, val av film, vems pennorna egentligen var.....

Vuxna som pratar högt i telefon och hostar samtidigt och harklar som de vore ensamma på tåget.... Jag brukar inte *bry mig* om så mycket, men tålamodet e sådär när man själv vaknat med feber & ont i kropp o.knopp!

Skönt att komma hem. Gjorde inte mycket mera än att tvätta alla ytterkläder till dagens första skoldag efter lovet.
Barnen glada och nöjda att träffa fröken, kompisarna igen! Det känns så bra. Tänk vad många som inte vill gå till skolan brukar jag tänka:-(

Idag har varit en sängdag fast jag egentligen inte vill eller har tid.. Det här med att vila och ligga på dagen e inte min grej!!!

Höll nästan på att glömma!!



Grattis min fina vän på din födelsedag. Lisse och jag har jobbat ihop här i Stockholm MÅNGA år och jag är glad att jag får ha dig som vän! Ibland undrar man: Var det bättre förr??? Här var vi lite olikt oss..... men roligt hade vi!

 
Hoppas du får en bra start på veckan och att du kollade på Mello (som gick bra ju´) nu finns en anledning att hålla tummarna nästa lördag också på andra chansen!

Kram


Kram så länge


1 kommentar:

  1. I constantly spent my half an hour to read this webpage's posts every day along with a cup of
    coffee.

    my web-site life fitness recumbent bikes phoenix

    SvaraRadera