måndag 16 mars 2015

Ögonfransar och Kringlan


Hoppas Du mår bra!!

Vi tog en härlig timmes promenad innan vi besökte favorithaket Kringlan runt hörnet som öppnade IDAG efter en alldeles för lång renovering och byte av personal mm



Nackdelen är att de höjt min favoritlatte med 14 kronor!! Det är rätt mycket .... Från 24:- till 38:-  ?!



Jag har nu "gjort" mina fransar 4 ggr och kommit fram till att det inte blir fler gånger. Det är ju rätt fint, ok men det ÄR inte min grej!! Att måsta "fylla på" var 4e vecka. Pris per gång 670 Kr,  Inte kunna måla "upp" ögonen & känna mig vaken som innan och vara försiktig och känna sig som "Lollo" i Lollo & Bernie. Nu finns inte mycket kvar men jag hoppas mina egna växer ut snabbt! Det är ju glasögontid nu ändå så  ... Längtar att få använda massa mascara igen!!








Mitt hår växer snabbt i alla fall:-)




Hoppas du får en bra måndag!! KRam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar