onsdag 18 mars 2015

Mina gamla...


Jag ville göra något som gick snabbt för när man väl planerat in och äntligen ska få träffas vill man inte stå i köket hela kvällen.

Jag googlade:









Det blev ingen av dom ...
Jag kokade pasta. Stekte bacon, kyckling. Sedan tog jag olivolja, färsk spenat, flingsalt som fick puttra.... Gjorde typ en sallad på roccola, små tomater, gurka, couscous, böner, paprika, honungsmelon. Blandade ihop allt med vitlöksoliver (hade ingen vitlök hemma) och en dressing till och ett nytt favoritbröd.
Maten hann jag inte ta bild på innan nästan allt var slut:-) Det gillar jag!!! Vi drack röt vin till. MUMS!!!!

Mysiga timmar tillsammans. Mina gamla hudikkompisar. Saknar! Vi kan verkligen prata om allt. Inget är för dumt att säga! Man tycker ibland olika, vi skrattar mycket, skämtar och pratar om pinsamma minnen och alla förstår vi varandra och ibland kommer vi på att vi säger samma sak igen för då har vi redan glömt att vi nyss pratade om det:-) Mycket att hinna med ;-) liksom ....



Sedan har det kommit en ny familjemedlem till släkten, det händer inte så ofta! Så roligt. Bodde de inte så långt bort skulle jag åka och pussa på lilla prinsessan!!!!!!!!

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar