fredag 13 mars 2015

Blandning mellan hårborttagning, massage och "Stenis" .....


Det kom ett paket på posten igår. Hade nästan glömt vad jag beställt :-) Jag har tidigare gått några kurser och senast läst till Stress & Friskvårdsterapeut. Kanske dax att börja göra något kring det, vi får se.... Nu kan jag inte skylla på att jag inte har redskapen i alla fall:-)



Tänker inte börja massera (vanligt) ben, fötter och sånt. Mina tankar går mer uppåt huvudet om jag säger så .... Vi får se! Mina vänner kommer få bli försökskaniner. Kanske får jag fler kompisar då? Hihi



Just nu står den farligt mitt på vardagsrumsgolvet. Barnen har lovat att inte ens röra om inte jag är med. Vi får se hur det går med det!! Nu kan man ju "hota" med att vecko-pengen dras in....hihi





Den dagliga timmespromenad i morse var inte så skön. Det skulle ju vara sol idag med!? Istället var det typ 0 gradigt och dimma. Frost på träden.. Men NU skiner solen ute och det är vår igen .... ÄR det konstigt att de flesta barn OCH vuxna blir förkylda just nu ?





Sedan var jag iväg till Stockholms mysigaste ställe som jag varmt kan rekomendera. Madame Beaute



Har du oönskat hår som du absolut vill bli av med för alltid så har du chansen nu. Priserna är nedsatta. Jag har själv varit tre gånger och ser redan resultat. Eftersom hårsäckarna lever sitt egna liv, det handlar om växtfaser och för att behandlingen ska bli så bra som möjligt så får man vänta ca 8 v mellan varje behandling. Oftast behövs 5-8 behandlingar. (Cellox20) Det är helt smärtfritt och tar bara några minuter.


Priserna är per gång och ink.axill betyder under armarna! Ett nytt språk har upptäckts :-) Man lär sig något nytt varje dag sägs det och jag tror det stämmer!





Det är fredag och här händer väl ungefär här hemma som hos de flesta andra familjer på en fredag:-) Vi ska hejja på den här killen och ha fredagsmys!



Hörs senare, Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar