måndag 16 mars 2015

Drottninggatan


I dag har jag "ätit upp" pengarna. En lång lunch med bästa Paula som jag heller inte längre träffar så ofta som jag önskade!! Vi har alltid "hängt" ihop eftersom vi har barn i exakt samma ålder och som gått på samma dagis och jag e gudmor åt hennes mellan-kille.





Lunchen idag blev Havsaborre med grillad scampi serverades med cous-cous & vitlök samt citrus aioli och bröd. SÅ gott, men lite för dyrt! 138:-


Vet du vad jag hittade idag. För mig en guldaffär som hade exakt vad jag letade efter!! Produkter till våra barns hår, hur mycket som helst, som jag letat, googlat.
Jag älskar Drottninggatan här i Stockholm. Här finns verkligen ALLT man letar efter!


Jag har fått såå många tips om bästa hår-olja (bla MoroccanOil) , inpackningar mm men inget hjälper. Men dessa produkter ger fukt, hjälper till att trassla ut och gör torrt hår mjukare. Köpte dessa 4 som är svindyra på "affro-salong" och kostade typ mindre än halva priset här! Drottninggatan 100!! Tack
  


Jag hade tänkt titta på Parnevik-familjen mellan 20-21 men blev inte så..... ska googla och kanske har jag tur och kan se det NU :-)!?

Ses imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar