lördag 7 mars 2015

Pasta carbonara

Hoppas din lördag börjat bra!!
Vi var uppe tidigt .......

Huset e fullt med barn / kompisar. Det är faktiskt enda dagen lek passar riktigt bra, lördagar!

Lika enda dagen vi kan sitta länge, äta mycket till frukost, lördagar!

Idag blev det både bacon & pannkaka och smoothy så klart. Rostat bröd med ost och marmelad. Gott ibland!
Kaffe ett måste annars blir jag inte riktigt vaken;-) och glad! ... Ibland känns det som man äter lika varje dag. Samma bröd, samma av allt....

Vad brukar Ni äta innan jobb, skola, dagis till frukost?!




Lunchen idag fick bli pasta carbonara med rätt mycket citronpeppar;-) Gott & snabbt och det allra viktigaste: alla tycker om! Jag har slutat beställt denna rätt om vi äter ute. Blir alltid besviken (barnen med) Den är inte alls lika god som min egen!! (Finns några viktiga måsten med denna pasta-rätt)


Känns som jag inte gjort annat än att fixa "äta" idag.... I kväll tänker jag bjuda bort oss på middag:-) !!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar