tisdag 7 oktober 2014

Träning & IKEA



Mina ben värker men visst är det rätt skönt med träningsvärk!
Igår kväll var jag på ett roligt pass! Det är D-Flex som ska ha gruppträning under två månader, två ggr per vecka. Tyvärr kan jag bara gå måndagar eftersom vi är i stallet på torsdagarna. Men bättre gå en ggr /v än inget alls. (Gruppen är full! MEN han kommer även köra detta med start i Januari 2015 och jag tycker absolut du ska gå ifall du bor i Stockholm!) Mer info. längre fram!

Min favorit-träning är promenader. Jag älskar att gå! Går massa, var jag än ska och gärna en snabb tidig promenad på 45 minuter innan dagen sätter igång......

Mitt MÅL är att gå i alla fall 3 ggr i veckan och träna 1ggr  (+hemma några benböj vid spisen .....) Sen ska jag försöka äta "lite rätt" och sen tror jag min kropp kommer må superbra!!
Tyvärr (eller vad man nu ska säga) märks det väldigt lite UTANPÅ min kropp om jag tränar eller inte,,, mer än att mina muskler blir lite större och jag går upp ett par kilo i vikt, annars ingen större skillnad. Men INUTI känns det skillnad, och för MIG är det detta det viktigaste!!


Att ta upp mobilen under ett träningspass med 40 andra tjejer är väl sådär ....    En stämpel direkt:
- "Hon med mobilen" .....  Hihi


Idag blev det IKEA. Vi letar en säng åt Julia och hittade denna. Vi hade ju önskat att den vore liiiite rosa:-)


Nu väntas barnen hem som är på varsitt håll. En på pyamasparty en tisdag? utan pyamas ..... och en hos kompis och dom har varit på ett ålderdomshem och intervjuat en gammelmormor ...... Det händer grejjer!!
 

KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar