fredag 17 oktober 2014

FREDAG & massa roligt :-)



Barnen är på skolan! Fredag igen. Vad veckorna går fort!! Alldeles för fort, ibland känns det som man inte "hinner med" ...
Jag ska iväg till Kista och ha genomgång på kliniken för hårborttagning jag berättade om tidigare. (info kommer ikväll...)

I dag på em är det fredagskafé på skolan. Janes klass tur denna ggr att hålla i det och baka, sälja och tjäna pengar till klassen.
Jag & tjejerna gjorde chokladbollar som vi tror vi ska sälja för 7:- styck.
Klassmiddagen igår blev lyckad, tog massa bilder som jag självklart ska visa sen:-)..



Kvällen blir inte lugn:-) Det e bra. För lugnt är inte riktigt min stil ... haha. Vill gärna ha massa folk hemma, frukost, lunch, sova över eller bara dricka vin, saft och prata, det spelar ingen roll.
Älskar när det är massa barn här hemma hos oss. Skulle lätt kunna öppna ett privat fritids:-)









Att vara ensam älskar många, men inte jag! Undantag finns, men om allt e som det ska, humöret ok så vill jag gärna ha många runt mig typ hela tiden:-)

Ses sen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar