tisdag 21 oktober 2014

Ögonfransar och skolan


Börjar kunna det här nu. Okey väder fram till lunch och sedan regnar det ..... Blev en timmes promenad på morgonen och därefter har jag varit rastvakt / följde med Janes klass på idrotten  eftersom de så gärna ville det:-) Man får passa på, snart vill dom kanske inte ha med mig! Jag njuter när jag går i ledet med hela klassen. De är så härliga, snälla, småbusiga och omtänksamma. Roligt att se (och tjuvlyssna ......) för de glömmer snabbt att jag är där "snart e vi lika lång och jag passar in i ledet jag med"


I dag vågade jag mig på att testa att göra fransarna. Vilken längd? tjocklek? frågade Ulrica....
-Finns det olika? Ingen aning .....
Jag själv tycker det inte syns någon större skillnad! Mer än att jag vet att jag inte behöver måla mig längre:-) Det tog 2 timmar och jag fick ligga ner och vila under tiden, underbart! Bara det ....
Detta ska nu hålla ca 5 veckor, så vi får väl se. Känns ingenting och jag tycker om att vara försökskanin men är inte alls säker på att jag kommer fylla på om 4-6 veckor. Kanske bokar jag av min tid, vi får se vad som händer. Ska hålla dig uppdaterad. Det finns tydligen många olika ställen som fixar ögonfransar. Ta inte första bästa utan kolla upp innan. Jag var på Puder Stockholm



Några bilder helt utan smink, skönt nu när vi snart åker utomlands om inte annat ....  Imorgon ska de tydligen bott in sig lite och bli som de ska !?


Kraam så ses vi imorgon igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar