torsdag 23 oktober 2014

Packat och stallet


Strykit och klart, väskorna är packade och när jag var klar började jag att fundera på om vi verkligen kommer använda alla dessa kläder. Vi ska väl gå i bikini och max klänning hela dagarna:-) .....

Det kanske hade räckt med ett enda handbagage med bara detta. Kan erkänna att lite onödigt fick väl hänga med den här gången :-) Ljus med batteri är ett måste !!


Det inte "karlar" kan förstå är väl ändå HUR och varför man kan ta med sig något sånt här när man åker till ett ställe som Dubai, där det finns allt ....

.... men kanske inte kylväskor som jag alltid tar med för det "kan vara bra" ifall man vill ta med något gott från frukost och tugga på efter någon timme:-) Och det konstigaste av allt. Det är inte bara jag som vill ha när jag väl tar med något......


Berättar om festen igår lite senare. Nu ska barnen hämtas på skolan, hem och äta och iväg till stallet. Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar