söndag 26 oktober 2014

Dagen och Stort Tack !!!


Hade nästan glömt bort att jag fyllde år idag......  Alban skriver överallt att jag fyller 41 ?? och Julia säger till alla att jag fyller 31 ?? Och egentligen har det väl ingen större betydelse, huvudsaken att någon "kommer ihåg"!!



Idag känner jag mig mer än vanligt uppvaktad av ALLA:-) Tack snälla Ni. Facebook, instagram gör att man känner sig ihågkommen. Från botten av mitt hjärta, jag känner mig så uppvaktad!!
Barnen och bästa Alban hade fixat så fint på morgonen, mysigt. Barnen hade gjort en dikt där de skrivit så fint och att: Idag mamma ska du få sola och bli brun (i fred typ) ... Jag fick bara påminna dom ett par gånger under dagen... Alban är snabb att ta bilder och jag försöker få honom att vänta "någon dag" så även JAG kan få bli lite brun!

Champange, presenter och samtal. Petra och Sophia kom till hotellet med blommor. Så gulliga!!



Vi har badat i havet idag men det är lite ovant när det både gör ont i ögonen/salt, sand överallt, maneter (fast vattnet är kristallklart) det svider i snippan och allt det kan vara..... Jag ÄLSKAR havet!! Så ett par timmar fick jag ändå de andra att hänga med (jag fyller ju faktiskt år idag!!)



Vi har plockat snäckor, ätit glass. Vet du vad denna lilla (ser inte så liten ut på bilen men är mini)glass kostar? 30kronor styck!



Vi var på ett vattenland som ligger ihop med vårt hotell, där jag fick en ny kompis:-) ha ha. Jag bara måste ha en sån, coool !! Alltså hatten .........

De som är från landet får inte visa sig och badar därför så här. Det är faktiskt rätt många. Fy man känner sig naken när man ser dom ...... nästan som man skulle vilja "förklara sig" 



 


Tack igen för att just DU finns! Puss, Kram och sov gott. Nu är klockan 00.00 här !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar