fredag 17 oktober 2014

Klassmiddag och oönskat hår ....



Som sagt, vi hade en trevlig kväll igår. Tycker verkligen ni ska hänga på idén att försöka ha klassmiddag i skolans matsal en gång per termin! Ett bra tillfälle att hinna prata och lära känna andra föräldrar till barnen i klassen. För vem hinner stanna och prata tidigt på morgonen när alla ska iväg på "sitt" och är stressade!?
Det är inte bara kul att lära känna alla lite djupare, det känns tryggt också att veta om något händer kring barnen så ringer man och pratar med varandra!









Mammor, pappor och fröknar fanns på plats. Medan vi åt tittade barnen på film en trappa upp och åt popcorn ....

Idag var jag som jag tidigare skrev iväg till Kista. Blev kontaktad av ett intressant företag för ett tag sedan om just en helt ny produkt som finns ute på marknaden som tar bort "oönskat hår" mycket snabbare och utan någon smärta alls.





Det finns många som önskar ta bort hår på benen eller kanske armarna, händerna, fötterna, ryggen, bikini, under armar eller vad der nu kan vara, och nu är det min tur att få prova!



Eftersom vi snart åker utomlands och man inte får sola ungefär 2v. före första behandlingen och 2v. efter första behandlingen så sätter vi igång i slutet av November. Vi kommer upprepa detta 6-10 ggr med ett uppehåll på ungefär 8veckor (tror jag det var....) Spännande!! Självklart kommer jag berätta mera om detta längre fram!!
Men vill du läsa mera om detta redan nu så kan du göra det HÄR !

Kram så länge så hörs vi imorgon igen. Hoppas din fredag varit så där lugn, mysig,  som bara  fredagar kan vara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar