söndag 19 oktober 2014

Jag e tillbaka och Dubai :-)


Phuuu, äntligen! Första gången jag sätter mig ner vid datorn idag. Full fart har det varit idag. Började dagen som vanligt med en frukost. Känns som man vill göra lite extra då helgen är här och man kan sitta ner och prata, ta det lugnt och bara få vara.
Bacon, ägg, smoothy, rostat bröd med ost och marmelad och juice blev det idag. Kaffe är ett måste för mig och lika så smoothy även om det är vardag! Annars tycker jag något fattas:-).....

Stallet och Julia var nära att ramla av, men klarade att hålla sig kvar. "Mammahjärtat" höll på att stanna då hon även valt den största ponnyn idag.

Följde med Jane till dansen som är direkt efter Julias ridning. Vi har en timme mellan så vi hinner hem och göra lite mat (som måste vara halvklar...) innan dansen börjar

Har tagit ur tjejernas flätor, båda två och idag gick det ovanligt bra då det inte gått mer än 2 månader sedan de gjorde dom. (pappa hjälpte även han till idag) .... 5 timmar totalt, med både ta ur, tvätta, kamma (1,5 flaska olja räckte till 2 stycken hår idag:-) och platta!



Nya ska i innan vi drar utomlands. Vet att det ser ut som: -varför då? Men i morgon är detta lockigt igen och går knappt att kamma. Det gör ont och man kan absolut inte bada i pool etc utan att håret blir som "klister" Vill inte vara ovänner en hel semester på grund av ett hår!

Ska bli skönt att komma iväg. Dubai är ett fantastiskt ställe. Enda nackdelen är att det finns bara två lägen. Lyx/Dyrt eller Billigt/Inte bra. Inget är "lagomt" "mitt i mellan" tyvärr!!

Lite bilder sedan förra ggr vi besökte Dubai.. Gud vad bilder kan göra en glad!









KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar