onsdag 15 oktober 2014

Spännande TV ikväll ....


Det kunde varit jag. Ska bli superspännande att se programmet ikväll! Jag tackade faktiskt nej efter en del funderingar .... för- nackdelar? varför? för vem? och den viktigaste fråga: Vill jag ???

Jag var med på Tv-inspelningen/reklamen (av ett bananskal ....) där intresserade kvinnor över 35 skulle höra av sig som ville bli modell. Ikväll börjar äventyret för dessa ........



I den nya svenska realityserien She's got the look får vi följa tolv kvinnor som drömmer om ett modellkontrakt. Programledare är Jessica Almenäs.
Tusentals kvinnor från hela landet har sökt för att förverkliga drömmen om att bli modell. Ett åtråvärt modellkontrakt står på spel men det finns bara plats för tolv finalister. De får genomgå en rad med utmaningar och fotograferingar som tar sin utgångspunkt i modellyrket.
Den erfarna juryn stöttar deltagarna och ger dem råd längs vägen men har även uppdraget att avgöra vilka som får stanna, och vilka som får åka hem, tills en står kvar som vinnare av She's got the look.
Programledare är Jessica Almenäs, som bland annat varit programledare för Let's dance, Nyhetsmorgon, Biggest loser och Vinnare: V75.
Juryn består av pr-konsulten och före detta modellen Rossana Mariano, fotografen Henrik Halvarsson och Carina Ladow som är sortiment- och designdirektör på KappAhl.

 Jag träffade dom, och jag var med då jurryn skulle utses också. Vi fick "spela ett spel" och låtsas vara olika karaktärer och i slutet oss själva. Det var även många som sökte till jurry-rollen och roligt nu att se vilka som faktiskt "fick jobbet"1




Barnen ska sova och sedan blir det soffan!! Kanal 7


Kram

2 kommentarer:

  1. Såg avsnittet och säger bara så här. Tur för deltagarna att du inte var med. tack för en bra blogg.kram S

    SvaraRadera
  2. Jag såg också ikväll och den snyggaste var nog hon som var 60 år. Säjer också det var tur att du inte var med, för dom andra alltså. Tack för din mysiga blogg Kram

    SvaraRadera