söndag 6 januari 2013

Söndagsmiddag ...


Alla kläder ligger ihopvikta i garderoben, skönt! Vi har varit en stund i Humlegården och sprungit av oss lite och fått frisk luft med några vänner som sedan bjöd oss på fika på en mysig restaurang.



Det behövde jag idag! Nu längtar jag till skola och dagis kommer igång igen ... får man säga så!? Jag älskar mina barn, men nu känner jag att jag börjar bli lite trött på dom. 14 dagar och nätter i streck utan "uppehåll" .... (nu ljög jag, jag har faktiskt sovit en natt själv:-)
Vi längtar till pappa kommer hem också!



Vår söndagsmiddag var så där lagomt lyxig:-)


Ska försöka varva ner och få barnen i säng lite tidigare ikväll hur det nu ska gå ... de verkar inte ett dugg trötta, bara mamma som är trött:-) ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar