lördag 12 januari 2013

Nu är det dax att komma igen !!


Här har vi varit igång sedan 07 ,,, Varför? Vet inte ..... 

Ska snart dra oss ut och köpa present eftersom det är kalas på eftermiddag. Julia är helt galen i nagerlack och Jane vill inte alls ha nagerlack :-) .. det är bara lite svårt att vänta tills det torkat.




Jag har smått ont i halsen och lite svid i ögonen. Alban är iväg i någon studio och har varit ute och gått runt Djurgården på morgonen. Duktigt! Runar kikade förbi, någon annan kom en sväng och barnen springer runt och småbråkar över vem som ska sjunga högst och överöstar varandra?! Själv har jag inte kommit ur rosa pyamas än, tror inte ens jag varit på toa ..
Hade jag fått bestämma själv hade jag tagit en varm dusch och öppnat fönstret i sovrummet och krypit ner tillbaka i sängen med duntäcket över huvudet. Men det funkar ju inte så ..... Nu är det bara att komma igen!

Visst ses vi sen!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar