torsdag 24 januari 2013

Kommer inte på någon bra rubrik idag:-) En salig blandning ....


Presenterna är klara och nu fattas bara lila serpentiner som jag inte lyckats hitta (ÄN...) jag ger inte upp så lätt, imorgon fortsätter jag så klart:-) Med en liten 4 åring ..... Det går hur bra som helst att gå på stan, OM man har tid och tålamod !!

Tog en fika med vännerna Annika och Tova idag! Mysigt att ses och prata lite hästar:-) Hihi, Tovas pappa heter nämligen "Stig H Johansson" .... innan jag fattade det!? En rolig liten historia för många år sedan:-)


Snälla fina vänner som jag önskade jag bodde närmare och bara kunde "smita över" till och dricka en latte, eller kanske lite vin:-)ibland ..

Tog även en bild på oss tre ihop, och så här blev den:-) Vi får skylla på den härliga solen och den dåliga fotografen ,,,


Fick lite papper och ett fint arband av Tova, som jobbar med en organisation som jag absolut tycker du ska gå in och läsa mera om! One more Smile



Det senaste här hemma är att skriva bokstäver, typ hela tiden! Och varje ggr det är bad så kommer bokstäverna fram och det är ju en perfekt present till 4 åringar som plötsligt fått ett nytt intresse;-)


Nu ska Jane hämtas från en kompis och kvällen ska planeras med läxa, bad och saga:-) Samma rutiner varje dag...  Avslappning är alltid bra när både ben och armar är överallt/ taket och i väggen.. Vi kör alltid  -Slappna av i benen,,,, slappna av i händerna osv osv  Sen sover dom och både armar och ben ligger där de ska;-)



                                                             Är detta senaste paret?



Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar