lördag 5 januari 2013

Mysig kväll med trevligt sällskap!


En mysig eftermiddag /kväll med bästa Paula och Annika och dera små troll:-) Det är inte ofta jag har mina två gudbarn här hemma samtidigt!





Vi har hunnit pratat, druckit vin, myst, ätit pizza och umgåts. Barnen har lekt bra och nu e man trött igen:-) ...


Jag gruvar mig att ta bort alla stjärnor, granen och adventsljusstakar. Tycker det är så mysigt framför allt på morgonen och kvällen när det är så mörkt ute. Jag blir glad och undrar hur det kommer kännas när de försvinner, så jag avvaktar någon vecka till ..... 
 

Här kommer en bild på de fina underkläder jag fick. Tyvärr blir det ingen bild när de är på eftersom de knappt skulle synas med tanke på min bleka hy numera .... men vänta bara:-)!


Stor Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar