torsdag 24 januari 2013

Friskt ...


Hej Fina Du!

Väder för Östermalm, Stockholm
    -18°C | °F       

                  
Vind: V – 1 m/s           
Luftfuktighet: 92%

Solen är framme och det känns friskt ute! Det känns rent. Jag har tagit fram min blå Didrikson jacka och fryser inte ett dugg! Men jag mötte många på vägen som såg ut som de höll på att frysa ihjäl .... Axlarna uppdragna och utan mössa och vantar, säkert inga långkalsonger heller:-) Då måste man få säga att man får skylla sig själv.... !?


Barnen skulle ut och åka stjärtlapp. Undra om det stämmer att bacciller dör när det är så här kallt ...?!


Nu ska jag träffa upp två vänner jag inte sett på länge och se om de har något nytt att berätta:-). Vi ska ta en fika innan jag rusar runt på stan och köper balonger, serpentiner mm. Imorgon är dagis stängt så då blir det nog inte mycket gjort nere på stan:-) Då ska vi myyysa!



Hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar