torsdag 17 januari 2013

Modevisning



Vad mycket fint på Älvsjö mässan! Tyvärr gick jag inte runt så mycket som jag önskade då jag hade en del att ordna med innan hämtning på förskolan. Sedan har Jane haft kompis hemma och Julia har haft en kompis, så det har gått i ett om man säger så. Nu börjar min bästa timme äntligen! Älskar 21-22 :-)!


 Ljus, smycken, kläder, lampor, massa barninredning och allt du kan tänka dig finns på plats, Så fint!



Love Forever hade verkligen snygga kläder denna gång (också:-) Man vill ha allt! Här några bilder ifrån dagen:-) Svårt att ta bilder själv... och har inte fått några ännu, men det kanske dyker upp senare..

Lite fix innan modevisningen! Massa smink, lösögonfransar- ovant! Barnen tyckte jag såg ut som ett troll när jag kom hem?



Fina Johanna var med och gick också. Henne träffade jag första gången i Köpenhamn förra året då vi jobbade ihop på Copenhagen Fashion Week.


I dag var jag faktiskt inte alls nå närvös, men ändå är det skönt när det är över ,,, Några hade tyvärr fått förhinder och blivit sjuka men jag tyckte vi skötte det bra ändå!



KRaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar