tisdag 8 januari 2013

Lugnt före stormen ...



Lugn före stormen:-O

Jane kommer snart hem med en kompis och Julia är trött= små gnällig efter en dag på förskolan och ändå vill hon stanna och leka när man kommer ....
Jag har fått massa gjort idag och känner mig på bra humör! Hur gör man för att bli på bra humör? Det har jag läst om idag bland annat! Det undermedvetna som inte kan skilja på vissa saker ... Intressant! Vi kan bara själv ta tag i de saker vi vill förändra eller hur vi vill må! Ingen annan gör det åt oss, tyvärr!



En lunch mellan pluggandet är ett måste för att orka vidare, jag älskar sushi och när man får äta vad man vill och blanda hejjvilt tycker jag om! Jag e en storätare ibland och klarar mig utan mat länge också om det skulle vara så ,,,
Mina lunch kompisar hade fullt upp med sina mobiler, och jag ville ju inte vara sämre så jag tog väl upp min också ... därav detta kort:-)






xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar