tisdag 29 januari 2013

Hipp Hipp Hurra


Jag fattar inte att jag har en dotter som är 8 år !!! Jag känner mig själv som ett barn många gånger! Jag har en allra bästa kompis (vet att man inte ska vara kompis med sina barn.....) men det har jag ändå!

Morgonrock, bok, klocka, nya tennisskor, luktsudd, bikini, solglasögon var några av presenterna innan det var dax att gå med alla glassar till skolan:-)


                                      Mormor och morfar är kvar men åker hemåt ikväll ....



Alla bilder känns som igår .... Gäller att passa på, livet går fort (alldeles för fort!) Tänk 8 år till :-) Jane går sin första visning på Cafe Opera på mamafesten 2,5 år gammal ....





Hipp Hipp Hurra på din födelsedag!!! I kväll blir det lite kalas också så klart:-)  Kraaam

1 kommentar:

  1. Visst är det helt sannslöst hur fort tiden går och då har jag ändå bara en 2,5-åring och en 4,5-åring.
    Men å andra sidan så har jag ju sett makens 19,5-åring växa upp från 11-års ålder och DET har gått fort!

    SvaraRadera