tisdag 10 juli 2012

Vi är hemma i Stockholm igen :-) !!


Vi e tillbaka i Huvudstaden efter två härliga dagar i mysiga Göteborg. Skulle väl kunna tänka mig att bo i denna stad. Mysig, lagom stor och så där behagligt lugn:-)....
Vi bodde på Hotell Avenue som ligger perfekt i Göteborg! Fin inredning, sköna sängar, bra för barnen, god frukost, mörka hissar så man inte ser tydligt i speglarna...  mm

Här Julia i morse vid frukosten som vi åt vid 10 .... De hade verkligen allt man ska ha!



Snyggt badrum! Fick ett bra tips till hemmet: Sätta upp tvål, shampoo, balsam så slipper de stå överallt och "kladda" och snyggt är det också !! Från Face

I dag fick det bli en "gå på stan" dag .... så vi var på massa olika affärer och kikade. Som tur var så var det bara jag och Ankie som ville fortsätta gå så de andra gick tillbaka till Hotellet så vi gick runt och kände, provade och surrade i lugn och ro:-) Mysigt!
Här lite skor vi gillade:



Här provar Ankie dom här snygga svarta, lagom höga sommarskorna :-)  som blev favoriterna !

Jag köpte en body lotion, en "rolig" T-shirt åt mig själv- som man kan ha till jeans, blå klackskor. Köpte ingenting åt barnen (och det är ovanligt!) var inte ens in på någon barnavdelning ......


Resan hem gick bra. Endast 25 min försenat ....  Ankie och jag fick ta igen de andra kvällarna då vi inte orkat vara uppe o "parta" ....


INGEN visste och alla trodde vi drack kaffe och frågade inte ens om de fick smaka, Hi Hi. Ingen vet fortfarande - OM nu inte någon "smygläser" detta ... Ha ha

                                                         Lite Rosévin:-)på golvet ..


Som sagt- Supermysiga dagar med supermysigt sällskap och en sak som bara var SÅ roligt: Jag träffade två "fd klasskamrater sedan lågstadiet" som jag inte träffat på mer än 20 år tror jag .... Peter Norin och Johanna! SÅ HIMLA KUL ATT SE DOM.

Väl hemma med två Trötta barn som somnade nästan på stört efter Allsångens slut efter bara varit hemma typ 30 minuter:-)

Jag somnar också snart,
Sov Gott så hörs vi imorgon och då hoppas jag mitt inlägg börjar såhär:

God morgon.
Idag är jag pigg, utvilad och på bra humör. Det är en härlig, varm och solig morgon här i Stockholm!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar