fredag 13 juli 2012

"alla vi längtar efter sommaren" ....

vet du vad.. Jag kan!!! Detta e mitt första inlägg från min mobil.. så det kan bli hur som helst ...
Hur får jag in en bild? Hmmm

kvälls solen e härlig!  En dag o kväll med goa vänner. Mattias har grillat..  här kommer förhoppningsvis lite bilder från fredag den 13e ... !!

Här tog det tyvärr slut...  så jag fortsätter med min dator i stället. Vi sitter fortfarande utomhus. Barnen sover och vi dricker rosé .... Mina fina vänner Annika och Mattias smaskar på ostkrokar samtidigt som de e lika trevlig som jag och håller på med sina telefoner .....
Himlen var nyss helt röd, nu är den sådär så det ser ut att bli en solig dag i morgon (hoppas jag i alla fall)

Här två av mina bästa vänner... Ankie och Annika.  Jag badade faktiskt också idag men finns tyvärr inget bildbevis ... !! Vi försökte ta en "normal" bild på oss alla tre men det är inte lätt, blir alltid massa skratt och flams. Visst e det skönt att skratta så det gör ont i magen!!!?


                                                           kul hade vi i alla fall ....

                         
                                 Julia fick vara barnvakt av och till och tycker det är så roligt.. !
                         Nu ska jag leta mig in i värmen, det börjar bli kallt och mycket mygg....

                                      Kraaam så hörs vi i morgon igen hoppas jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar