tisdag 3 juli 2012

Stockholm en timme försenat och Ny klänning !


Två rätt kontrastbilder tagna samma i dag :-) En på förmiddagen och en på eftermiddagen. Vet inte vem jag gillar bäst....



Tågresan gick bra, men tro inte att SJ skötte sig bra! Lite mer än EN TIMME försenat .... spårfel, vagnfel, signalfel o allt de skyller på VARJE gång .....
Som tur var hade jag lite att göra under tiden:-).... eftersom min telefon bara "dog" så nu går den inte ens använda... !?

Stackars Alban fick stå och vänta en timme ..... men "den som väntar på nått gått ...." sägs det, Hi Hi

Väl hemma tror jag det är någon fotboll så det är polisbilar, ridande poliser typ överallt :-) Jag känner mig nästan rädd som varit gömd i säkerhet i en skog långt ute på landet en lång tid...

Vi har varit ute och ätit och haft en lugn stund och det är sommarvärme i Stockholm!! Jag hade bestämt att sova 9 till 9 men det är redan för sent :-(

Måste berätta att jag fick ett paket i brevlådan idag med en super fin klänning som jag tänkte ha i morgon på 40 års festen som går i "temat VITT" Jag "undrar om det är Bröllop på gång ..... !? I morgon får du se bild på vita klänningen som är från Love Forever!
HÄR kan du gå in och kika på deras fina hemsida !!!!
 

Kraaam så hörs vi självklart i morgon



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar